![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwyaI4voNBpOwKlRgQ8kz9CigSFV1NdWwxlScytTN-l3Vm8DigtngX15ww-BbrFlrBQ5BylFeo-Zokt5neaK9bgAF1MzGFrvJ3ffNKNR0Yy4C9feR-CbYYb4KLA3KDO2p4aNyN6NQPU4jV/s1600/przebranie.jpg)
Jeśli porównać rozkład ulotkę z innymi formami mediów drukowanych, to można myśleć, co ludzie czytając ogłoszenia prasowe i reklamy umieszczone w magazynach. Ogłoszenia w gazetach mogą być bardzo nudne i nie przyciągają ludzi. Reklamy czasopism mają błyszczące wydruki o pięknych modelek reklamujących produkt. To może mieć lepsze efekty. Ale ulotki są namacalne obiekty w rękach potencjalnych nabywców i mają lepsze kompetencje perswazji. Reklamy gazet i czasopism wydaje się być niedostępne dla klientów.